~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Kembali Bekerja..

Cuti raya di kampung yg lps, maka komputer ni pun cuti jugak la.. jadi memang xupdate la fb n blog aku ni. Sekarang dh kembali berkerja, baru la tringat nk update blog nih.

Gambar hari raya aku xde coz memang xsnap pun, sbb busy mcm2 nk buat masa hari raya tu, mane nk gi beraya la, mane nak layan org dtg umah la.. nak snap guna handset, xcantik lak amik gambar guna handset aku ni. Maklumla handset murah2 je.


gi beraya di Kodiang
gi shopping di Pdg Besar


Inai hari raya Dina..


Dina & Kaisara
Hari raya pertama, aku bwk dina pegi beraya kt umah jiran2 kg, then gi umah bakal mak mertua. huhu.. ptg aku gi beraya ngan my bf lak. Hari raya kedua, lepak kt umah je n ikut my aunty gi beraya umah kwn2nye. Hari raya ketiga, me & my bf pegi dusun, tlg tokwan & maktok amik buah dokong. Alhamdulillah, nampaknye dorg terima my bf seadanya. Xingat hari raya keberapa tah aku n famili gi melawat paksu aku kt Pokok Sena, balik tu kami singgah beraya umah Yanie n singgah umah toksu di Kodiang. Hari raya seterusnye, byk lepak kt umah je. Lagipun tengahari panas terik, malas nk berjalan umah org. Nak pegi berjalan mlm plak, aku xsuka mengganggu ketenteraman org memalam. Else, aku ikut teman my aunty gi beraya umah kengkawn lama die je.

Abis cite bab raya, nak cite bab lain lak. Xtau la nape bdn aku ni, hari ahad ptg aku smpai kl ngan Yanie, sampai je kt KL ni trus rasa nk demam. peritnye tekak ni teramat sgt. Ape lg mlm n keesokannye gi keje demam la aku. Tapi, aku bukan nk citer bab demam. My good news yg nk dikongsi dgn semua. Aku berjaya juga akhirnye meluahkan hasratku kepada semua family tercinta bahawa aku ingin mengikat pertunangan pada 10.10.2010. Alhamdulillah.. Syukur pd Allah semua org merestuinya dan setuju dgn pilihan hatiku. chewah.. Itu jela, so the next step is the preparation for my engagement day. Pada kwn2 yg duk dkt Perlis tu nnt jemputla dtg umah aku tarikh tu, calling2 la aku ye. Orait.. chow dulu

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts