~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Aku Perlukan Masa..

Dunno how to interpret my feeling right now.. sumenye bercampur baur. Apa yg pasti aku perlukan masa utk utk tenangkan jiwa ini. Aku perlukan kekuatan utk lebih tabah menghadapi dugaan hidup yg makin mencabar. Sungguh xde mood rasanya. Xsabar nk blk rest kt umah. Cepat2 la masa berlalu...saya mau blk.. saya mau mengadu pada Allah mengenai kekacauan jiwaku ini... Bantulah hambamu ini Ya Allah moga tidak mudah rebah dgn cabaranmu..

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts