~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Takde Idea

Takde Idea sebanarnye nk update blog.. sbbnye saya sgt keletihan. Ini baru blk umah tok nk tido sini mlm ni.

Sejak akhir2 ni aku rs mcm berat semakin bertambah je terutama tang perut nih. Mmg ade byk isi iaitu isi perut akibat mkn byk. Yela sejak jd isteri ni kene slalu masak utk suami. Jd bila mkn berdua tu kene abiskan makanan yg telah dimasak sbb xmau membazir.. Dah makin nk boncit je rasanya.. Ahaks..

Xlama dah nk puasa.. Xpe nnt diet blk bg kurus. Xsabar rasanya nk puasa bersama suami tersyg. Semoga kasih syg kami akan lebih bertambah erat dan moga kukuhkan lg ikatan kasih kami menjelang bulan yang mulia itu.. LOL

2 comments:

aleya July 20, 2011 at 7:38 AM  

bile kawin akan menggemuk ker???eeeeee fobia!

L@iLy_MiMie July 20, 2011 at 10:45 PM  

haha.. terpulang pd hormon.. sy rs menggemuk sbb keadaan.. sbb terpaksa masak n mkn utk dua org.. kekadang bajet msk terlebih skit, jd syg la buang rezki mcm tu jer..atau bila kite masak, pasangan kite xmkn, jd xkan nk buang aje..kene la kite jamah sikit.. kalu xabis jgk, kite bwk blk umah tok bg ayam mkn.. hehehe mujur jugak ade ayam kt umah tok..kalu tak, rs cukup xbesyukur asyik buang makanan je

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts