~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Buku Merah

Alhamdulillah smlm aku dh berjaya buka buku merah.. Itupun mmg lambat giler menunggu half day br siap.. Nasib la aku pegi punch kad dulu keje sblm aku p klinik.. Dah tu masuk blk ofis byk sgt keje nk buat smpai xsiap2 gak.. dpt plak staf baru smpai 3 org kali ni.. mudah2an lebih efisien lg keje pasni.. staf lama aku plak telah bertukar ke unit pentadbiran.. xpela dekat je dlman, ade pape hal leh refer jer..

Eh berbalik kpd buka buku merah td.. hehe.. kalu kt ofis org asyik sebut buku merah kalu pregnant.. kali ni baru aku paham apa itu buku merah.. usia kandunganku baru 5 minggu.. baru fist checkup hb dh merah.. haha.. kene jaga mkn la gayanya.. semoga semuanya selamat babyku ini.. Anak ibu pasti baik2 ajer yer.. my husband very2 excited 2 know when i'm confirm this.. aku pn happy n bersyukur dgn rezki Allah ini. Kesihatan ok cuma rs xsedap perut je kekadang tu. Rasa mcm aku kene gastrik teruk dulu tuh.. Puasa pn dh ponteng 4 hari sbb aku kurg tenaga sgt n xlrt nk buat apa, jd terpaksa aku minum air.. huhu sediy sbb terpaksa gak ponteng puasa..

Syukur n terima kasih Allah!!!

2 comments:

Yani August 18, 2011 at 12:43 PM  

Mimie! congrats!!!

L@iLy_MiMie August 19, 2011 at 10:47 PM  

tq yanie...

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts