~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

New Episode As A Mother

Alhamdulillah akhirnya terbuka jugak hati ni utk tulis semula blog yg dah lama aku tggalkan.

Truely, memang amatla berhabuk & ketinggalan nk update byk entry kt blog. Masa pregnant 8-9 bulan aku teramat2la sibuk dgn keje yg semakin berlambak. Kete pun dah xdpt nk drive sendiri coz sangkut perut, so my asben la anta pegi blk keje. Hari2 bg talking buat taklimat utk sume staf kesihatan. Sebabnye nk kejar my due date takut terberanak awal xsempat nk siapkan keje sblm bersalin.

Akhirnye aku bersalin awal jgk dr due date. Lbh kurg 2 mggu awal jugak la. Maka lahirlah baby comel anak kesayangan aku dan asben ni.

Hayyan bin Mohd Rizal
Untuk pengalaman bersalin, nnt aku akan ceritakan dalam next entry supaya korg xpening nk baca. Pasni aku karang dulu pengalaman tu ek. Tgk sume kgkwn kongsikan pengalaman bersalin kt blog kan, jd aku pn nk tulis jgk la cmtu... hehehe.. Mana tau esok2 kot2 anak ibu nk baca kan. Moga anak ibu menjadi anak yang mengenang jasa.

Hayyan skg da 5 bln. Sungguh indah pengalaman bergelar ibu. Hidup pun terasa bahagia bila tgk senyuman anak walaupun penat.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts