~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Jaga Bangunan...

Pepagi lagi masuk ofis kene check panel lampu dulu. Adehh sengal tul la.. Ramai lak org duk tanya aku buat pe. Xtau nak terangkan mcm mana lak tu. Bila cakap check lampu, ade plak yg kata aku ni kene "jaga bangunan" ke. Weeiii.. Bila masa lak aku tukar profesyen ni.

Ni sume gara2 seorg bos ler ni.. Beliau telah berikan tugasan padaku supaya labelkan each panel switches pd 1st & 2nd indoor for easy determine all lighting area and also for energy saving. Looks like easy but a bit difficult. Bukan senang nak kesan each lighting except nobody at office. Kang tetibe aku tutup lampu, mengamuk lak org yg tgh buat keje.

Dah tu kalu lampu nye nun di jauh di belakang ofis, camne la aku nk cam lampu tu on or off sedangkan suis nye nun di depan pintu. Maka terpaksala aku ke sana ke mari seperti org jaga bangunan.

ini la ofisnye.. its not a straight one.
pintu masuk nye tersembunyi jauh nun di depan


Belum siap lg labelling nihh.. adehh.. esok jela smbung yer. I don't like!! Excuse me, aku bukan jaga bangunan yer..

4 comments:

Fåtïhåh July 21, 2010 at 9:21 AM  

hehehe..ktrg tgh wat keje mse die dtg..lps die tny ktrg wat ape..trus die g kat laily bg keje..fuhhh selamat..:P

mvnx exwn July 21, 2010 at 10:35 AM  

selamat jugak

aleya July 21, 2010 at 1:15 PM  

hahah macam tau je bos mane punye angkara nih :P

L@iLy_MiMie July 21, 2010 at 5:09 PM  

haha tau2 jela.. bos mane lg.. itu la yg korg gelak kan i tu.. sengal la nk siapkan keje nih..

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts