~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Kenduri Sabtu 26/7/2010

Kenduri doa selamat di rumah my daddy di Seremban sempena meraikan Abah & Maktok yg akan berangkat mengerjakan Umrah pd 27/7. I’m really tired that day. Seawal sebening subuh aku dh terpaksa bangun utk tolong ape yg patut. Xdpt jugak le nk bangun lewat di hujung minggu. Dipendekkan crita, ramai gak le org yg dtg mcm kenduri kawen lak.



 
1st time kenal ngan tok sebelah abah aku. Ade gak kenal ngan adik beradik abah but they all xdela ramah tamah sgt, jd segan la gak aku nk meramahkan diri, kang jd kerang busuk lak. Very different la dgn family ibu tiriku. Xkesahla, maybe its first time kan. Haha.. kira okla la kan. Dulu aku ingat abah xde ramai adik beradik, rupanya leh thn gak ler. Dunno pe pandangan org pdku. Hope maktok baru ni leh syg aku mcm cucunya jugak.

My New Grandmother
What ever it is, the best maktok in da world is my tokyah. She’s my mother also. Aku xpenah rasa dia tok aku, aku syg dia lbh n aku anggap dia mak aku. Tanpa dia xtahu la aku sekarang mcm mana. Entah2 jd anak keling mana tah yg bela aku. Huhu.. I love maktok & tokwan, they are my parent too.

My Lovely GrandParent
Kerana merekalah juga lah yg membuatkan aku selalu rasa ingin balik kg n tggl di sana. Aku xbole berjauhan dgn mereka. Biarlah org nk kata apa, kerana mereka tidak memahami apa yg aku rasakan. Bak kata ibu (mak tiriku), aku ni nak duk celah ketiak tok je, else katanya aku ni ingat bf.. plss la, bf tu bkn priority utama utk blk kg. Emm mls nk komen panjang, 1 day kalu anak bongsu ibu tu tggl jauh dr ibu, baru ibu rasakan mcm mana yg kaklong rasakan skrg. Its ok, I understand that I need 2 survive for my future. May Allah Bless them all there.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts