~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Bermulanya Kursus Induksi


Harini bermula kursus induksi anjuran Jabatan Kesihatan Negeri Perlis.. Venue at Putra Palace Hotel for 2 weeks. Bezanya kami sume xperlu menginap di situ. Maka selama 2 minggu ni bertapa la aku di situ tanpa sebrang cuti. Itu yang I xsuke tu.. Huhu :-( xdt rest la weekend selama 2 mggu. Kalau tak, baru plan nk g beli wedding gift n brg2 hantaran. Postpone la dulu gayanya..

Aktivit harini xde ceramah apa pe lg, hanya aktiviti berkumpulan dulu. Masa tula baru dpt lihat sape yg byk menonjolkan diri. Aku?? Ahaks aku mantain jer.. Lebih2 kang org kata gewdiks lak kan. So mantain jela, xde la diam sgt n xdela meriah sgt. Ahli kumpulan pn sparuh drpnya Gred C41. Hohoho Pegawai tuh.. aku ni sape la sgt kan, Sokongan I jer, nk dibandingkan dgn P&P.. Xkesahla, yg penting matlamat aku mau lulus induksi jer.. ChALLenGe!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts