~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Sakit Kepala

Huhu sejak akhir2 ni aku slalu sgt skt kpala.. xtau la nape.. mayb angin kot. Kekadang aku thn jer. Nk mkn ubat thn sakit selalau pn aku xbarani tkut effect badan nnt kalu slalu amalkan. Kalu xmkn pg mst skt perut or angin naik kpala. Tp kalu mkn lak, perutku makin memboncit lak aku tgk dh makin gemok dah aku nih. Aduhai.. kalu nk gemok pn biarla lps majlis kawen nnt..

Td aku dh g survey kt butik utk baju kawen nnt.. emm Sblm ni mmg aku nak sgt tema merah putih. Tp setelah difikirkan byk perkara, tkut famili xnak pakai kaler merahh lak nnt.. 2nd choice aku color purple.. Tetibe aku jatuh cinta dgn color purple plum.. Nampak menawan gak. Insyaallah tempahan baju baru nnt ikut feet bdn aku. Yerla sbb aku ni kan kecik n pendek, jd susah nk guna baju sedia ada. Next week nk bwk En Tunang pegi ukur bdn utk baju kami n nak pegi buat test HIV.



Plan tema kami, sebelah pihak perempuan PURPLE, sebelah pihak lelaki GREY/SILVER. Kenduri kedua2 belah pihak pd tarikh yg sama. Aku nk buat simple je tp biar nampak nice n elegen. Pelamin n hiasan bagai tu mungkin sblh pihak aku je. Pihak lelaki simple je, lebih kpd kendurinye aje, no pelamin n sanding2. Okla tu aku pn xnk membazir duit sgt, lgpn umah kami dekat jer.

Aku tgh pening ni antara 2 pilihan color baju :

Option 1

  • Baju nikah = light blue / soft blue
  • Baju resepsi = putih (supaya sng nk masuk dgn kedua2 tema)
Option 2
  • Baju nikah = putih
  • Baju resepsi = puprle (ikut tema perempuan je)


~~ Any idea or suggestion 4 me????

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts