~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Gundah hatiku...

Sesungguhnya aku rasa Happy bila nk kawen xlama lg.. krn itula impian n cita2ku thn ini..

Namun begitu, dlm rs hepi tu, ade gak terselit rs gundah yg xbole aku sembunyikan. Dah lama aku pendam seorg diri. Tp adakah org yg memahami prasaan aku. Siapalah aku utk berkata2 n bersuara. Cepatlah masa berlalu, penat aku menghadapi sume prasaan ini, cepatla smpai tarikh nikah itu.. aku dh xlrt nk lyn karenah manusia..

Aku ada mama, tp aku rasa mcm xde je.. Aku ade ayah, tp aku rasa mcm xde je.. Ade ke xde ke xde beza pn n same je. Entahlah, sampai saat ini aku merasakan demikian... Rasa mcm xde pn sape pedulikan aku. Masa kecik, mgkin disalahkan keadaan, bila besar disalahkan aku pulak yg xbgtau/ berkongsi dgn mereka. Xpenah kah mereka cuba mengerti hati n prasaanku ini walau sedetik. Ade yg cuba nk ambil kesempatan lg ade la.. Di mankah ibu yg sebenarnya. :-( .. Balik2 aku yg disalahkan. Aku yg xpenah tanya khabar. Aku yg xbgtau khabar. Aku yg kedekut. Aku yg payah kira. Sumenye aku. Mcm mana pulak Mereka terhadap aku???

Aku syg ibu tiriku. Beliau adalah seorg amat memahami hatiku. Aku syg Makngah, dia adalah seorg yg byk mengambil berat n care of me selama ini. Tanpa bantuannye belum tentu aku dpt continue study dulu berjaya menggenggam ijazah. I love my fiance, kerana dialah org yg plg dekat dihati n memahami prasaanku.

Aku ada maktok n tokwan dr dulu, kini dan selamanya dan bg aku merekalah ibu dan bapaku.. I LOVE then so much till end of my life..

Aku bersyukur masih ada yg sygkan aku, namun aku sedih dgn Mereka.. Dunno how to explain my feeling. Org kata, nk nasihat sng la ckp, tp bila mghadapai tu, Allah sajala yg tau..

Sorry kalu entry harini agak touching. Tp ini la aku rasai n pendamkan selama ini. Sampai hati seorg ibu n ayah biarkan anaknya tercari2. Mujurla aku tidak terpesong dgn perjalanan kehidupan yg penuh mencabar harini. Aku sedih, mama... Kenapa AKU?? ini la yg xpenah aku terluahkan dgn kata2ku.. It's hard to tell, and no one will ever know my feeling inside..

4 comments:

Yani April 13, 2011 at 10:44 PM  

Mimie, sedeynya. Takapa..Mimie ada orang lain yg sangaaaat sayangkan mimie..be strong k...

L@iLy_MiMie April 15, 2011 at 1:22 PM  

inila lumrah kehidupan.. thanks yani..

Salasiah Ammar April 18, 2011 at 1:07 PM  

laily, sabar ye...nak kawen mmg mcm2 dugaan....dah kawen nnti lg byk dugaan...kena sabar n kuat sgt2...

L@iLy_MiMie April 18, 2011 at 9:36 PM  

thanks sal.. tula.. sy agak frust dgn mama n abah sy. they are never let me at first placed.. i've parent but feel like dun hv them. sy redha, sal..

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts