~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Semakin keserabutan & penipuan

Harini atas sebab2 tertentu aku masih xdpt submit sume dokumen nikah pd mahkamah lg.. Dahler keje pun byk xsetel2 lg. Mana nak ajar staf2 yg dtg nk buat perisytiharan harta lg, mana nk buat minit mesyuarat lg, mana nk betulkan minit mesyuarat lama lg, mana dgn fail meja n skt yg dh 6 bln pending.. ini belum pikir bab persiapan majlis kawen lg.. aduhaii.. mampukah aku??


Ya Allah semakin hebat ujian dan dugaanmu padaku. Masih ada rahsia n penipuan yg aku tidak tahu tentang aku selama ini.. So sad 2 think of that... Apalah salahnya berterus terang drp awal, kan. Kan sng, itu kan lbh baik drp begini membuatkan hatiku sakit n perit. Tak mengapalah.. Aku cuma ingin berdoa n berharap agar sumenye selesai dgn baik.. Ya Allah kuatkan lah hatiku menghadapi ujianmu ini. Moga air mataku tidak akan tumpah dlm mengharungi sume ini..

Org lain sng je kan nk nikah.. Xde la sampai nk naik mahkamah bagai. Hopefully sekali je naik mahkamah ni n hakim berpuas hati dgn segala keterangan. Aku bersyukur  padamu Allah dh pemudahkan aku dapat keje dkt sini. Andai kata aku masih di KL lg la serabut aku agaknye nk pkr setelkan sume ini...

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts