~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Kawan, Rakan, Sahabat..

Antara kawan, rakan dan sahabat... maksudnya seakan sama tp bagi aku maksudnya tetap xsama..

Dalam dunia sekarang bukan sng nk cari seorg sahabat. Kawan dan rakan mmg bole cari ramai.. Nak cari seorg sahabat is not very easy..seseorg yg mampu menghadapi susah senang bersama dan seseorang yang mampu memahami kita seadanya.

Aku terpggil utk menulis entry kali ni bila lps bersembang dgn seorg kwn lama di internet. Entahla sedikit sentap la kot aku nih.. akukah yg kurang sensitif atau dia yg xsensitif dgn perasaan org.. mgkin juga aku yg kekurangan kot... xpala kita tggllah ini semua.. mls nk pkr n yg pasti mmg aku tersentuh.. sediy dgn sikap mereka. kalau xsuka jgn kwn dgn aku.. jgn munafik buat2 suka. aku perlukan kwn yg ikhlas.. renung2kanla..

Emm berbalik soal persiapan kawen la pulak, ade lbh kurg 30% lg xsiap.. xpela slow2.. Ade org tanya majlis aku Grand ke?? cess.. pemain aku ka apa soklan cem gitu.. xpala melawak kot.. aku bkn buat majlis GRAND yer.. diulang, aku BUKAN buat majlis GRAND.... aku buat majlis sekadar aku mampu je n make it very simple but nice. Majlis sebelah perempuan, merangkumi kenduri, set pelamin, bilik tidur, fotografi, meja makan pengantin dan baju resepsi. Majlis sebelah lelaki hanya kenduri sahaja. I think it's just enough. Itu je kemampuan kami dan xmembazir. Lgpun aku guna semuanya dengan duit simpanan n gaji aku.. Duit ASB mmg dh kering nih.. huhu pasni la tmbah blk. Yg tggl duit gaji n duit kutu.. nsb gak ade duit kutu ek wlpn xseberapa. Alhamdulillah wlpn gaji aku xdela sbyk mana, tp dgn duit itula aku membeli kelengkapan utk majlisku nnt.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts