~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Tersentuh Hatiku... Aku redha..

Mggu ni xbeberapa hari lg aku akan bergelar isteri..

How hard i wanna say it.. 2day, i received a message from my mother. she said that maybe they can't come back,else meaning they maybe can't attend my big day..

Then, I called my step mother to confirm about their attending. She said that she looks like can't attend my wedding too... there's some more thing we talk... bla bla bla...


Sebelum ni aku ok jer... dunno why suddenly my tears are falling down n keep on falling when i heard dis word "Kalau ibu xdpt blk nnt, klong mcm mana?".. I dun hv the answer for it.. dunnoo why.. I hate this feeling.

Ya Allah... Kau kuatkanlah semangatku ini. I wish I could be strong ever.

Aku redha.. I must go with the flow. I must go on with all this.

3 comments:

AizaZiha May 30, 2011 at 11:09 PM  

lely..sbr byk2 tau..time dkt2 nk kawen ni mmg mcm2 dugaan dtg..jgn pk kan sgt..yg penting akad dilaksanakn ngan keredhaanNya..pasni dh jadi wife org..jg la ati suami..biar la org sekeliling ckp apa pun..

Anonymous May 31, 2011 at 2:21 PM  

mimi,byk2 bersabar k..ko just follow the flow..yg pntg event nikah ko berjalan lancar..pastue ko just ikut ckp suami..syurga isteri bwh suami..mmg byk dugaan bile dh dekat tarikhnyer..ko abaikan mslh yg wat ko rase sedey k!

L@iLy_MiMie May 31, 2011 at 9:23 PM  

thanks gee n thanks pd kekwn yg support.. sy redha dgn dugaan ini sume.. x apa la walaupun majlis akad nikah sy xdela semeriah n diiringi ibu n ayah..sy harus kuat n pasrah dgn semua ketentuan ini.

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts