~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

Penat, Letih...

2nd day bergelar isteri..

Aku masih belum jumpa suamiku lg dihari kedua bergelar isteri ini. Lps akad nikah yesterday, kami blk ke destanasi masing2 [rumah masing2].. Ini lbh kurg mcm nikah gantung bak kata org tua2.

Kesian my husband, dia amat busy dgn persiapan majlis di rumahnya. Maklumla my husband buat kenduri gotong royong org kg. Byk lg yg blum disetelkan katanya. Its ok i need 2 understand him. Aku plak wlpn kenduri nnt guna catering. Tp, masih byk lg yg perlu disetelkan. Agak memenatkan jugak sbb xde org yg membantu.

Harini blk dr mkn kenduri kawen umah tokjang [atuk sedara sblh tokwan].. Aku mula buka n susun2 beg2 door gift yg ada.. disebabkan kuih2 n cup cake 7hb br nk amik, jd harini aku masukkan dulu ape yg ade. Door gift gula2 aku dah siapkan tp nmpak mcm xbyk je, mgkin perlu tmbh lg ni.. Beg2 door gift tu xabis buka lg. Ade lg dlm 100pcs kot. Esok la continue blk. Aku sgt kepenatan + keletihan + sakit pgang.. Itu pun nasih ade Deana [my sweet kazen] yg duk tlg menyibuk sama td. Esok kene siap buka sume beg2 door gift tu. Sbb byk lg yg nk setelkan dlm umah ni sblm kenduri bermula.

Ok dh byk sgt membebel.. maklumla tgh ade mood nk update blog. Gud nite.. n time 2 rest..

2 comments:

Yani June 5, 2011 at 12:25 AM  

Selamat Pengantin baru Mimie dan suami...semoga berbahagia dunia akhirat. Aamin...

L@iLy_MiMie June 5, 2011 at 11:28 PM  

alhamdulillah.. begitula hendaknya.. tq yani

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts