~~ SiLkY He@Rt ~~

Hatiku Selembut Sutera...

MSAM di Perlis

National Event
Jarang sekali Negeri Perlis menjadi tuan rumah untuk National Event, kali ni Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) dianjurkan di Perlis. Aku pun xlepaskan peluang pegi jugak la.. Orang punya la ramai giler. Parking jauh, then naik shuttle pegi ke Dewan 2020 tempat event berlangsung. Paling best, peraduan n hadiah2 pun byk disediakan. Hari Ahad lepas, lebih kurang seharian aku di event tu. Pagi tu, aku attend seminar Amanah Saham, after seminar tu, aku terus masuk tgk event kt dewan. Punya la pulun amik cop, then lastly xpasti nk jwb e-Peraduan. So, ptg tu aku p lg smbil bwk Hayyan plak semata2 utk jwb e-Peraduan n amik cenderahati.. hehe.. bestt.. sok nk p lg la, nk buat pelaburan ASNB utk Hayyan plak.

0 comments:

Post a Comment

Komen Anda :

This blog is about my lifetime story..

My Love Life Tickers

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby Weight (Growth) :

  • 2.5 years : 12.2 kg
  • 1 year : 8.3 kg
  • 10 months : 7.7 kg
  • 8 months : 7 kg
  • 6 months : 6.4 kg
  • 5 months : 6.1 kg
  • 4 months :
  • 3 months :
  • 2 months :
  • 1 month : 3.4 kg
  • 20 Days :
  • 10 Days :
  • New Born : 2.4 kg

Followers

Ads 468x60px

Featured Posts